• Gratis verzending v.a. €50

  • Binnen 1 werkdag in huis

  • Bezorgd door

  • Veilig betalen

Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
  • Ideal

U betaalt via internetbankieren.

 

  • Sofortbanking/ Directbanking

U betaalt via Internetbankieren. Wordt voornamelijk gebruikt vanuit Duitsland, Belgie en Fankrijk.

Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,-

 

  • Bankcontant/Mister Cash

U kunt online betalen als u vanuit Belgie besteld.

Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €1,50,-

 

  • Mastercard

U betaalt met uw creditcard.

Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €0,30 + 3% van de totale kosten.

 

  • Visa

U betaalt met uw creditard.

Bij deze vorm van betaling komen extra kosten bij van: €0,30 + 3% van de totale kosten.

 

  • Afterpay (binnenkort)

U betaald achteraf.

 

  • Paypal

U betaald met uw Paypal account.

 

 

Gerelateerde afbeelding

 

  1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Naar Nederland & Belgie:

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 17 uur, zijn binnen 24-48 uur in huis (m.u.v. zondag en industriegebieden op zaterdag.)

Dit geldt alleen voor bestellingen die direct betaald zijn.

(Let op! Bestellingen geplaatst in het weekend worden maandag in behandeling genomen)

Bestellingen worden niet bezorgd op maandag. Wel worden er 2e pogingen gedaan op maandag, wanneer u op vrijdag of zaterdag bij de 1e poging de bestelling niet kon ontvangen. (Voor Belgie geldt: 2e pogingen worden op dinsdag gedaan.)

U ontvangt na 18 uur een track & trace, zodat u de bestelling kan volgen.

Als de bezorger u niet thuis treft, ontvangt u een briefje in de brievenbus. Hierop wordt aangegeven wanneer de bestelling opnieuw zal worden aangeboden.

Mocht u bij de tweede poging alsnog niet thuis aanwezig zijn, zal het pakketje bij het postkantoor worden afgegeven.

 

To other countries:

We are dedicated to ship the products to our valuable customers by reliable, low-cost and fast delivery service we corporate with. The general deliver time and cost are listed as following. You may choose priority delivery by PostNL (Dutch Post) or express service by KDZ when you check out. Please keep in mind that in some circumstance, packages might arrive late.

All packages we ship are trackable.

For PostNL shipments, you may track via the link https://jouw.postnl.nl/#!/track-en-trace/zoeken

Country

Priority by PostNL

Working days

Cost

Express by KDZ

Working days

Cost

Netherlands

1-2

€ 3.95

 

 

Belgium

1-2

€ 6.95

 

 

Luxemburg

1-2

€ 9.00

 

 

Germany

2-3

€ 6.95

1-2

€ 15.00

France mainland

2-3

€ 13.00

 

 

Austria

3-4

€ 11.00

1-2

€ 19.00

Denmark mainland

2-3

€ 13.00

 

 

Sweden

 

 

1-2

€ 19.00

Finland

 

 

1-2

€ 19.00

Italy

3-6

€ 15.00

1-2

€ 19.00

Spain mainland

 

 

1-2

€ 19.00

Portugal

 

 

1-2

€ 19.00

Poland

 

 

1-2

€ 19.00

Greece mainland

 

 

1-2

€ 19.00

Slovenia

 

 

1-2

€ 19.00

Bulgaria

 

 

1-2

€ 19.00

Romania

 

 

1-2

€ 19.00

Ireland

 

 

1-2

€ 19.00

Estonia

 

 

2-3

€ 19.00

Latvia

 

 

2-3

€ 19.00

UK

2-4

€ 13.00

1-2

€ 19.00

Switzerland

 

 

1-3

€ 25.00

 

  1. Kan ik de producten eerst zien voor ik bestel?

Ja, dit is mogelijk. U kunt per mail of telefonisch aangeven wanneer u op afspraak bij ons in de showroom langs wilt komen. Wij zullen dan een afspraak voor u inplannen. Alle producten in de showroom kunnen ook direct worden gekocht.

 

  1. Wanneer krijgen jullie de producten binnen die niet op voorraad zijn?

Zodra de voorraad van een bepaald product begint op te raken bestellen we dit direct bij de fabriek. Normaliter komen de producten altijd binnen 2 weken binnen. Wij doen ons uiterste best om alle kleuren en modellen op voorraad te houden. Echter kan het voorkomen dat de transport vertaagd is of dat de fabriek gesloten is vanwege vakantie. Hier kunnen wij dus niks aan doen.

 

  1. Ik weet niet welke kleur het best bij me haar past, hoe kan ik toch geholpen worden?

Bij elk product in de webshop vindt u een foto van onze kleurenkaart. U kunt hierop gaan staan met de muis en deze openklikken. De beschrijvingen van de kleuren zijn slechts een indicatie.

Mocht het te onduidelijk zijn, kunt u een proefpakket bestellen. U ontvangt thuis losse strengen extensions zodat u de kleuren kunt zien.

U kunt ons ook een mail of Whatsapp sturen met een foto (gemaakt buiten in het daglicht) van uw haarkleur. WIj kunnen op die manier met u meekijken en een advies geven. (let op dit is slechts een indicatie).

Mocht dit vooralsnog onduidelijk zijn raden wij u aan om een afspraak voor in de showroom te maken, waar u alle producten kunt zien en kopen.

 

  1. Kan ik de bezorgtijd bepalen?

Wij hebben helaas geen invloed op de bezorgtijd. Het is wel mogelijk om een pakket te versturen als ‘spoedlevering voor 10 uur '. Hier komen wel extra kosten bij en is alleen op werkdagen geldig. U ontvangt na 18 uur een track & trace, zodat u de bestelling kunt volgen.

 

7 Hoe zit het met retourneren?

U kunt de gekochte goederen binnen 14 dagen retourneren, mits het in oorspronkelijke staat, intact en ongebruikt is MET originele bon of factuur. Gelieve het retourformulier die u bij uw bestelling erbij ontvangt helemaal in te vullen.

Alle producten mogen uit de doorzichtige verpakking worden gehaald. De producten kunnen eenvoudig weer in de doorzichtige verpakking worden teruggeschoven en dichtgemaakt.

De verzegeling (gouden bandjes/ doorzichtige tie wrap) om de bovenkant van de extensions mogen niet worden verbroken en het haar moet zich nog in intacte en originele staat bevinden.

Als u uw gehele bestelling wenst te retourneren zullen wij na ontvangst en controle het gehele aankoopbedrag terugstorten. Dit kan 3-5 werkdagen in beslag nemen. Als u een gedeelte van de bestelling terug stuurt ontvangt u na controle alleen het geld van de geretourneerde producten retour.

De producten mogen in dezelfde verpakking worden teruggestuurd met bijgesloten  Retourformulier.

U brengt het pakketje naar het postkantoor en verstuurt het naar ons adres. De retourkosten komen voor de rekening van de klant.

Wij raden u met klem aan het pakket aangetekend te retourneren. Dit wil zeggen met een track & trace code. Op die manier kunt u het pakketje volgen.

Mocht het pakketje niet aangetekend geretourneerd zijn en het gaat zoek, zijn wij niet aansprakelijk en kunnen wij verder niets voor u betekenen.

 

U ontvangt een bevestigingsmail als het pakket bij ons is aangekomen. Het bedrag van de producten worden binnen 3-5 werkdagen teruggestort. Let erop dat het verwerken van een retour tot 2 weken tijd (14 dagen)in beslag kan nemen.

Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygiënische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd.  Wij zullen u dan het haar terugsturen.

 

  1. Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Contacteer ons binnen 8 dagen. Wanneer wij later bericht krijgen kunnen wij niets meer voor u betekenen.

Maak een foto van de gehele bestelling (in originele staat) en stuur ons dit toe per e-mail. Als wij hebben bevestigd dat het inderdaad niet de juiste producten zijn kunt u op onze kosten de producten retour sturen. Wij zullen u daarna de juiste producten toesturen. Wij moeten altijd eerst de onjuiste producten retour ontvangen voor wij u de juiste weer toesturen.

U hoeft niets te betalen voor onze fout. Wij zullen onze uiterste best doen om onze fout zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Let op! U bent verplicht ons de verkeerd geleverde goederen binnen 8 dagen te retourneren.

Let op! Als het product niet meer in oorspronkelijke staat is, gebruikt is of de doorzichtige bandjes/tyrib/ gouden elastieken en/of bandjes(de verzegeling) om het haar los zijn of ontbreken, kunnen wij niets voor u betekenen. De reden hierachter is dat wij het haar om hygiënische redenen niet weer kunnen verkopen. Het is voor ons ook duidelijk en direct zichtbaar of de gouden bandjes/elastiekjes(seal) zijn losgemaakt/ verwijderd.  Wij zullen u dan het haar terugsturen.

 

  1. Heb ik garantie?

Wij geven géén garantie op ons haar. Wij garanderen u alleen dat wij 100% echt human hair verkopen.

Het is niet mogelijk een standaard garantie te geven op een menselijk product. Het is lastig te bepalen hoe en op welke manier het haar is verzorgd. De meeste klachten zijn te wijten aan het verkeerd gebruiken van verzorgingsproducten of onjuiste verzorgingsproducten. Informeer dus altijd goed hoe de haren moeten worden verzorgd.

Onze (menselijke) haren kunnen tegen kleuringen, echter net als met het eigen haar kan het verkeerd uitpakken. Het kan zelfs voorkomen dat de kleuringen niet pakken. Let daarom op met kleuringen. Hetzelfde geldt ook als de Wax of I-tip extensions in de bondings zijn geknipt. 

 

  1. Hoe verzorg ik het haar?

Bij het aanschaffen van onze haren adviseren wij onze Take Care of Shea Moisture collectie. Verzorg en voedt het haar goed door de shampoo en conditioner te gebruiken. De lichte siliconenbasis in combinatie met diverse natuurlije vetten en oliën in deze verzorgingsproducten zorgen ervoor dat de haren gevoed worden en de zachtheid behouden.

Kan het haar daarnaast altijd 's ochtends en 's avonds uit met een hairextensions borstel. Deze borstel is speciaal gemaakt zodat het haar goed, ongeacht welk systeem u heeft, kan worden uitgekamd.

Voornamelijk in de zomer en winter kunnen de meeste klachten ontstaan oa. door warmte, kou, chloorwater etc.